2017-10-05 13:48:00

Da učenje ne bude mučenje

Tehnika učenja se razvija i mijenja tijekom vremena, tako učenici u predmetnoj nastavi uče na drugačiji način nego tijekom razredne nastave. Nastojeći pomoći učenicima petih razreda da upoznaju svoj osobni stil učenja i tehnike koje će im pomoći u ostvarivanju boljeg uspjeha u kraćem vremenu, školska pedagoginja Draženka Rotim i psihologinja Ana Matković provele su nekoliko radionica na temu „ Kako uspješnije učiti ili kako da učenje ne bude mučenje“.

Kroz razgovor u dosadašnjim navikama učenja, upoznale su ih s rezultatima ankete o navikama učenja njihovih starijih prijatelja, koja je provedena među roditeljima učenika tijekom prošle školske godine. Osvijestile su im  glavne poticaje učenju (pozitivan stav, ugodne misli i pozitivna očekivanja), upoznale ih s načinima organiziranja učenja (pri čemu je naglašeno kako učenje bez odmora nije pravo učenje) te ih poučile kako poboljšati koncentraciju.

Zatim su kroz upitnik o stilovima učenja imali priliku utvrditi koji je njihov osobni stil učenja te otkriti koje aktivnosti primijeniti u učenju, obzirom na osobni stil učenja. Učenicima se ukazalo na različite tehnike učenja, ali je naglasak stavljen na „ČPČPP“ tehniku učenja iz razloga što su učenici koji su učili po toj metodi postizali mnogo bolji uspjeh od onih koji su učili po svojim navikama. A obzirom da  rezultati istraživanja pokazuju kako je zaboravljanje najveće neposredno nakon učenja, doskočili smo i tome pa je ponuđeno i sredstvo protiv zaboravljanja – ponavljanje gradiva kroz ppt prezentaciju


Katolička osnovna škola u Požegi