Treći razredi izrađivali makete
U utorak, 7. listopada 2014.g. učenici trećih razreda imali su mali projekt u okviru nastavne jedinice „Plan mjesta“u kojemu su kroz višesatnu nastavu prirode i društva izrađivali maketu i tlocrt.
Učenici III.a razreda izradili su maketu škole i područja oko škole. Najprije su s učiteljicom obišli okolicu škole, prošetali ulicama i dobro promotrili zgrade koje će crtati, odnosno izraditi modele istih. Usput su zapisali na listiće podatke o objektima koje su promotrili te odredili položaj tih objekata u odnosu na školu kao polazište. Uz pomoć gđe Marije Gomerčić, dipl. ing. građevnine, inače majke učenice Hane Gomerčić, učenici su nacrtali plan škole i prostora oko škole. Nakon toga u učionici su izradili modele objekata koje su vidjeli pri obilasku. Na stiroporu su posložili izrađene modele objekata onako kako su raspoređeni u prirodi i dobili maketu okolice svoje škole.
Učenici III.b razreda odlučili su slaganjem zgrada, ulica i kuća izraditi svoj Maštograd. Prije same izrade Maštograda valjalo je napravit dobar dio posla. Naš Maštograd zamislili smo kao i svaki drugi grad no u njemu će kuće i zgrade biti veselih i šarenih boja, obilovat će zelenilom i bit će grad kojemu su glavni projektanti upravo djeca.
Jedna grupa učenika bojala je komade stiropora i pretvarala ih u vesele kuće. Djevojčice su tim kućama i zgradama davale funkciju pa je tako naš Maštograd dobio školu, katedralu, vrtić, bolnicu, ljekarnu, frizerski salon, pekaru, policiju i željeznički kolodvor. Spretne ruke dječaka i djevojčica III.b razreda od papira i čačkalica stvorile su ceste, igralište, željezničku prugu, drveće, kružni tok,rijeku, prometne znakove… Lijepljenjem svih tih objekata na čvrstu podlogu nastao je naš Maštograd. Učenici su na zornom i stvarnom prikazu makete Maštograda shvatili kako je maketa umanjeni prikaz nekog prostora te ona pokazuje osnovni izgled i međusobni položaj objekata u prostoru. Nakon što smo izradili maketu, trebalo je obaviti još jednu zadaću. Maketu smo prekrili čvrstom prozirnom folijom, stali smo iznad makete tako da smo vidjeli samo gornju stranu modela te smo markerom obilježavali modele koje smo kasnije označili dogovorenim znakovima- simbolima. Tako smo dobili skupinu tlocrta koja je predstavljala plan našeg Maštograda gledanog odozgo.
Pišu: učiteljice Barbara Šipura i Ivana Čuljak
WEB STRANICA FESTIVALA MATEMATIKE
https://sites.google.com/view/
PLAN I PROGRAM DUHOVNOG ODGOJA
OVO JE MOJA ŠKOLA
VREMENIK PISANIH PROVJERA MOŽETE VIDJETI KLIKOM NA SLIČICU
RASPORED ZVONJENJA MOŽETE VIDJETI KLIKOM NA SLIČICU
ODGOJNO-OBRAZOVNI PROJEKT
KRITERIJE VREDNOVANJA MOŽETE VIDJETI KLIKOM NA SLIČICU
Link za pristup e Dnevnicima preko sustava eGrađani
https://ocjene.skole.hr/
POPISI UDŽBENIKA
OBAVIJEST OSMAŠIMA I NJIHOVIM RODITELJIMA O UPISIMA U SREDNJE ŠKOLE
Poštovani, sve informacije vezane uz upis u 1. razred srednje škole možete pronaći na web stranici upisi.hr.
OVO JE KATOLIČKA OSNOVNA ŠKOLA U POŽEGI
UČENICI KATOLIČKIH ŠKOLA O BRAKU
ČESTITKA RODITELJIMA OD 2.A
ČASNA BLANCHE U KATOLIČKOJ OSNOVNOJ ŠKOLI U POŽEGI
DAN RUŽIČASTIH MAJICA 2017.
Sretno Valentinovo
SVJETSKI DAN TELEVIZORA
DAN KRUHA
MOJA MAMA
MAJČIN DAN
ZBOR MLAĐEG UZRASTA NA 59. GLAZBENIM SVEČANOSTIMA
BORAVKAŠI SVOJIM OČEVIMA
NASTUP NAŠEG ZBORA U VARAŽDINU
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Korisne stranice | ![]() |
![]() |