Projekt 3 razreda-Putujemo kroz vrijeme
U 3. a i 3. b razredu održan je, 15. veljače 2012. godine, integrirani dan povodom organizacije projekta „Putujemo kroz vrijeme“ kojeg su organizirale učiteljice Josipa Petriška i Ivana Čuljak uz suradnju profesorice povijesti Antonije Petrović. Projekt se održava u sklopu nastave prirode i društva te se integrira i kroz ostale predmete. Uz suradnju s roditeljima, učenici su prikupljali stare predmete vezane za našu prošlost i život ljudi. Tako smo prošlost, sadašnjost i budućnost povezali s hrvatskim jezikom, likovnom i glazbenom kulturom, matematikom i tjelesnom i zdravstvenom kulturom.
U 3. a i 3. b razredu održan je, 15. veljače 2012. godine, integrirani dan povodom organizacije projekta „Putujemo kroz vrijeme“ kojeg su organizirale učiteljice Josipa Petriška i Ivana Čuljak uz suradnju profesorice povijesti Antonije Petrović. Projekt se održava u sklopu nastave prirode i društva te se integrira i kroz ostale predmete. Uz suradnju s roditeljima, učenici su prikupljali stare predmete vezane za našu prošlost i život ljudi. Tako smo prošlost, sadašnjost i budućnost povezali s hrvatskim jezikom, likovnom i glazbenom kulturom, matematikom i tjelesnom i zdravstvenom kulturom.
Uz pomoć svjetlosti svijeće, ugljenih štapića i jednog „starog“ papira maštom smo otputovali jako daleko u prošlost. Ondje smo se upoznali s Nikolom Teslom i saznali da je on zaslužan za struju u našim domovima te tako više ne moramo mukotrpno pisati uz svijeću kao naši predci. U prošlosti smo se upoznali i s Bašćanskom pločom i glagoljicom - pismom kojim je ona pisana. Uz pomoć glinamola svaki je učenik izradio svoju malu ploču na koju je napisao svoje ime i prezime glagoljicom. Dok smo marljivo izrađivali svoje pločice, upoznali smo se sa slavonskom narodnom glazbom pjevajući pjesmu „Škripi đeram“. Nekada davno nije bilo strojeva pa su ljudi pomagali jedni drugima u različitim poslovima. Kada bi završili posao, zadovoljno bi zapjevali pjesmu o svome poslu. Tako su i nastale narodne pjesme kojima je narod izmislio i tekst i glazbu.
Kako ne bi bilo samo govora o prošlosti, upotrijebili smo i našu maštu te zamišljali budućnost. Zamišljali smo kakve bismo bilježnice imali, kako bi se oblačili, neki od nas bi i letjeli, zamišljali smo i naš grad budućnosti.
Pred kraj našeg druženja uputili smo se prema našoj izložbi prikupljenih predmeta iz prošlosti naših djedova i baka. Učenici su naučili kako su se neki predmeti koristili i za što su služili te su ih usporedili s predmetima koje koristimo danas.
Na kraju našeg druženja provjerili smo svoje znanje o prošlosti, sadašnjosti i budućnosti kroz listiće koje su pripremile učiteljice.
A ŠTO KAŽU UČENICI:
Najzanimljiviji događaj sa sata mi je bio kad smo glagoljicom pisali svoja imena i prezimena na glinenim pločicama. U srcu mi je posebno ostao događaj kad sam vidjela sliku Nikole Tesle. On je izmislio razne izume i danas ne tako posebnu struju koju ljudi zanemaruju. Struja je danas nama normalna stvar i nije kao prije nešto posebno. I još nam se svidjelo kad je profesorica Antonija pričala kako se živjelo u prošlosti. Pretpostavljali smo i kako će izgledati naša budućnost sa novim i još modernijim kompjuterima.
Gerda Bilobrk, 3.a
Najzanimljiviji događaj mi je bio kad smo pisali svoje ime i prezime glagoljicom. Zapamtio sam da su stari živjeli bez struje kakvu mi danas poznajemo i da u to vrijeme nije bilo ni olovke ni gumice. Ono što me iznenadilo je to kad sam vidio Nikolu Teslu, Hrvata koji je izmislio struju.
Ivan Matić, 3.a
Najbolji trenutak mi je bio pisanje ugljenim štapićima koje i nije baš jednostavno jer nemamo gumice pa moramo paziti da ne pogriješimo. Pokazivali smo i starinske stvari koje smo donijeli u školi. Profesorica nam je pričala o prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.
Martina Marinac, 3,a
Meni se najviše svidjelo to što smo radili s ugljenim štapićima. Iz toga smo puno naučili kako su prije ljudi radili i pisali uz svijeću i ugljenim štapićima. Svidjelo mi se kada smo pokazivali svoje stare stvari što smo donijeli u školu. Bilo mi je jako zanimljivih stvari.
Mia Ćorluka, 3.b
Dok smo radili na starom papiru ugljenim štapićima uz svijeću, malo sam se zamislila kako su naši stari pisali pisma ili zadaće. Najviše me se dojmilo kada smo pisali svoja imena na glinamolu glagoljicom.
Lucija Morvaj, 3.b
Najviše mi se svidjelo to kada smo pisali ugljenim štapićima, govorili o Egiptu, Nikoli Tesli i pisali po glinamolu. Glinamol smo zamislili da je to kamena pločica pa smo na njega napisali svoje ime i prezime glagoljicom. I tako je prošao moj sretan dan.
Bruno Pavičić, 3.b
Više slika u fotogaleriji
WEB STRANICA FESTIVALA MATEMATIKE
https://sites.google.com/view/
PLAN I PROGRAM DUHOVNOG ODGOJA
OVO JE MOJA ŠKOLA
VREMENIK PISANIH PROVJERA MOŽETE VIDJETI KLIKOM NA SLIČICU
RASPORED ZVONJENJA MOŽETE VIDJETI KLIKOM NA SLIČICU
ODGOJNO-OBRAZOVNI PROJEKT
KRITERIJE VREDNOVANJA MOŽETE VIDJETI KLIKOM NA SLIČICU
Link za pristup e Dnevnicima preko sustava eGrađani
https://ocjene.skole.hr/
POPISI UDŽBENIKA
OBAVIJEST OSMAŠIMA I NJIHOVIM RODITELJIMA O UPISIMA U SREDNJE ŠKOLE
Poštovani, sve informacije vezane uz upis u 1. razred srednje škole možete pronaći na web stranici upisi.hr.
OVO JE KATOLIČKA OSNOVNA ŠKOLA U POŽEGI
UČENICI KATOLIČKIH ŠKOLA O BRAKU
ČESTITKA RODITELJIMA OD 2.A
ČASNA BLANCHE U KATOLIČKOJ OSNOVNOJ ŠKOLI U POŽEGI
DAN RUŽIČASTIH MAJICA 2017.
Sretno Valentinovo
SVJETSKI DAN TELEVIZORA
DAN KRUHA
MOJA MAMA
MAJČIN DAN
ZBOR MLAĐEG UZRASTA NA 59. GLAZBENIM SVEČANOSTIMA
BORAVKAŠI SVOJIM OČEVIMA
NASTUP NAŠEG ZBORA U VARAŽDINU
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Korisne stranice | ![]() |
![]() |